Lim

Skoskav!

Ni som har Lundhags kängor vet att där cellgummit övergår til läder uppstår en liten skarv. Skarven omedelbart ovan sömmarna (några mm) är limmad för att inte puta ut och ge skav.

Nu har skarven släppt lite i limmet och därför "skrynklat ihop sig" en aning med skav som följd på hälen och fotknölen. Har ni något tips på lim som klarar den ganska tuffa miljön där. Eller är det bara att gå till klackbaren och pynta några tior?

/ Jonas
 
Ring Lundhags!

Det skulle i alla fall jag göra. Det ska ju ha väldigt god service enligt ryktet. Själv skulle jag dra mig för att sätta kängorna i handen på någon i en klackbar.

/Andreas
 
nej!!

Lundhag har eller har haft mycket bra service, jag har varit mycket nöjd med dom när jag behövt dom.. Vill man dock inte skicka in sina dojjer så kan man lämna dom till någon välrenomerad skomakare inte nån klackbar så kan han eller hon säkert hjälpa dig. Se till att hitta någon seriös i ditt närområde, gärna med erfarenhet av den typen av jobb.. Om du talar om vart du bor så kan du säkert få hjälp här på forumet..
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
flygare69 Vindtätheten i Haglöfs LIM Ultimate??? Fjällvandring 4

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.