Lättpackarträff i Göteborg?

Jag hade tyckt det var skoj. Jag kan erbjuda ett Tarptent Cloudburst 2 med titanpinnar och en Marmot Pounder Long till klämkänning. Min PocketRocket med Titan Teakettle får följa med fast dem kan ni ju kolla på Femmans. Om träffen sker i juli föroppningsvis en Vapor Trail Large och en Snowpeak 1,4l titankastrull.
 
bra idé. jag kan ta med mig golite jam2, thermarest prolite 3 short plus en notrh face propell sovsäck på 500 g samt north face triumph jacket, 161 gram.
 
klart intressant, även om jag ännu inte riktigt börjat med lättpackning. alltid kul att se andras lösningar på problemen,
 
Är en kväll efter jobbet (cirkus 18 så där) eller är det en mer avslappnad tid mitt på dagen på en söndag ni tycker verkar mest lämpat?
 
Jag har bara en massa tungt bråte med mig jämfört med de där pryttlarna, men min totalvikt är relativt låg.

Jag erbjuder:

* Hilleberg Akto
* Hilleberg Allak
* Granite Gear Vapor Trail
* F1 Coleman
* Marmot Atom

// Jocke
 
Kommer gärna o tittar på smarta lösningar... tyvärr har jag inte så mycket själv att erbjuda... Men alltid skoj med ny input på finurliga lösningar.
 
Med anledning av Lättpackarträff i Stockholm 18 juni ( http://www.fjaderlatt.se/2008/06/lttpackartrff-i-stockholm-18-juni.html ) tänkte jag kolla om det finns intresse av liknande arrangemang i Göteborg, och i så fall när och var?

Det skulle vara mkt intressant. Kan nog få med några personer med.

Eftersom ingen reagerat och gett förslag på tid och plats så kommer här ett förslag. Jag tror jag kan ordna så vi kan vara ute på IT-universitet på Lindholmen, säg från 18:00. Jag kollar upp under veckan att det fungerar.

Men dag? Jag skapade en doodle, så gå in och markera vilka dagar som passar dig så kör vi den dag flest kan http://www.doodle.ch/participation.html?pollId=bwhg5qs2vf7w5tc6

/Kalle
 
Hmm verkar vara svalt intresse. Bara två som fyllt i Doodlen. Må det vara så att de flesta redan börjat semestrar etc och kopplat ner sig?

Är det bättre att sikta på en träff i höst?
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.