• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klättervän i Örnsköldsvik

Hej,

Jag kommer under sommaren att vara i Örnsköldsvik några dagar i veckan genom arbetet. Det vore roligt att träffa någon/några i trakten som brukar klättra. Jag klättrar trad/sport/topp och har all utrustning.

I Stockholm är jag aktiv ledare i Friluftsfrämjandet.
http://www.bergsidan.com

Hälsningar
Mats Jansson
 
hejsan!
Jag både klättrar och kommer att vara i ö-vik en hel del i sommar. Är inte så erfaren klättrare men jobbar aktivt på att ändra på det.
 
Även jag kommer spendare sommaren i övik

Jag kommer vara i övik hela sommaren från 12/juni fram till slutet av augusti och ser fram emot klättring på ringkallen vilket många har rekomenderat.

Fikapauserna är ju ärligt talat ingen höjdare när man cloggar så om någon vill ha sällskap är det bara att höra av sig!
 
Hej!
Det vore kul att träffa nya klätter kompisar.
Jag hänger gärna med och tar någon tur.
Har du klättrat mycket och länge?

Patrik
 
Tjena!

Jag brukar vara mycket i Högakusten på sommrarna och har klättrat en vinter innomhus. Nu börjar jag bli sugen att klättra utomhus så hör gjärna av er om ni ska till Ringkallen.

/Johan
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.