• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klättervän i Malmö

Hejsan!

Jag gick klättringkurs på Kullen förra hösten och fortsatte att klättra ngra få gånger inomhus här i Malmö med en av de jag tog topprepscertet med. Men det blev inte så mkt mer av det än så.. nu skulle jag tycka det var jättekul om jag kunde hitta ngn annan på ungefär samma gröna nivå som är sugen på att klättra lite! Antingen det eller om det är ngn som ska ut och klättra och har utrustning, så kanske jag iaf kan komma med och bidra med trevligt sällskap, se&lära - kanske göra ett försök om jag varit snäll&trevlig nog;)

Jag är en positiv och glad tjej, 24 år, med lite av ett kämparhuvud och vill egentligen mest få ut den sköna/spännande känslan av att klättra och kunna koppla bort de andra vardagstankarna när jag är på väggen..

Hör jättegärna av dig m tips eller idéer!
/Emelie
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.