• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkompis Göteborg?

Jag flyttar in till Göteborg om några veckor och vill då börja klättra men tyvärr saknar mina kretsar intresse eller pengar för att hänga med.. Därför söker jag någon som också vill börja klättra, jag är i princip nybörjare (har klättrat ½år innan på lätt nivå för ca 1½år sedan) och det vore bra om den jag klättrar med är på ungefär samma nivå, från nybörjare till lite erfarenhet.

Planen är att klättra i Klätterlabbet (Chalmers) ca 2 gånger i veckan ungefär från klockan 18.00.

Vem är jag? Jag är en kille på 24 år som heter Rikard, jag gillar resor, dykning, klättring, ja helt enkelt äventyrliga sporter och aktiviteter :)

Min e-mail och msn finns på profilen, hör gärna av er dit om ni vill börja klättra med mig! :) Obs, kan som sagt inte börja klättra förrän om några veckor (~4-10 veckor), vet inte exakt när än eftersom jag ännu inte vet exakt när jag får tillträde till lägenheten.
 
Senast ändrad:
Hejsan!

Jag heter Therese och är 24 år och är också nybörjare på klättring. Har klättrat lite till och från både ute och inne och tycker det är enormt roligt och vill bli bättre! Men behöver lite fler klätter kompisar :)
Kommer att ha kort på klätterlabbet också så det passar utmärkt!

Jag skickar ett mail till dig Rikard så du har min mail så får du gärna höra av dig när du är här i gbg!

Är det några fler som vill hänga på och klättra så hade det ju bara varit superskoj att vara några stycken. Så är det några fler som vill klättra och har möjlighet att börja lite tidigare så kan ni väl höra av er. Och är ni nybörjare eller gröna inom området så spelar det ju ingen roll bara roligt att få lära av varandra!