• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

klätterkamrat mallorca

Hej, Jag sitter med bas Palma de Mallorca men utan klätterkompis. Är ganska grön, klättrar 6+ ungefär men har en fin fiat och vill klättra så mycket som det bara går här nere. Undrar om det finns någon/några andra som bor här eller har vägarna förbi mallis under sommaren som skulle vilja mötas upp? Skicka då ett mail till krl83@hotmail.com

Jag har all utrustning inkl extra sele och skor..

// Calle Larsson
 
krl83; sa:
Undrar om det finns någon/några andra som bor här eller har vägarna förbi mallis under sommaren som skulle vilja mötas upp?
Malindo bor på Mallis men om han har tid och lust att klättra vet jag ingenting om. Du kan ju alltid maila honom via Utsidan om du inte får någon kontakt.
 
mallorca

haskell; sa:
krl83; sa:
Undrar om det finns någon/några andra som bor här eller har vägarna förbi mallis under sommaren som skulle vilja mötas upp?
Malindo bor på Mallis men om han har tid och lust att klättra vet jag ingenting om. Du kan ju alltid maila honom via Utsidan om du inte får någon kontakt.

Ok, jag har försökt hitta honom här på utsidan men inte lyckats, brukar inte hänga här så jag har inte stenkoll på hur du menar heller. Jag sökte i medlemsregistret? Tack för svaret, har klättrat två dagar här nu, riktigt fint faktiskt..

/ Calle
 
Klättra

Hej! Jag har semester v31-32 och funderar på att ta en spontanresa nånstans - bara man kan klätta! Eventuellt blir det Norge el Thailand, men Mallorca skulle funka (kan förmodligen ordna "skjuts" dit). Jobbar du på dagarna eller kan du klättra när som?? //Camilla
 
Tjena
Min kompis Virginia är på Mallorca och jobbar, och är säkert klättersugen=)
Du kan ju maila och kolla: glazzig@hotmail.com
 
mallorca

Jag jobbar, men inte så mycket. Jobbar som pilot vilket innebär att jag kan klättra i stort sett varje dag..

Jag ska maila, tack!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
skogsflicka klättra på mallorca i jul? Reskompis 0
andersw80 Mallorca i april Reskompis 0
3525 Klättring Mallorca Reskompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.