• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Jiri-Everest Basecamp

Hej, jag är en 23-årig tjej med orolig mamma... Jag önskar därför resesällskap under hela eller delar av en resa till Nepal i vinter runt årsskiftet. Kille, tjej, ensam eller flera samt ålder är oviktigt. Jag vill dock inte bli researrangör ; )
Hälsningar Ylva
 

avslutat medlem xxxyyyzzz

Gäst
Tjena.
detta låter intressant! vad hade du tänkt göra i nepal? hur länge ska du vara borta?
jag och en kompis har oxå tänkt åka dit (nepal/tibet) för att vandra, njuta av natur/kultur), men vi hade egentligen tänkt åka i höst... vell, inget är spikat så du kan väl höra av dej vettja!
MVH /jens
 
Slutet av januari??

Halloj!!

Jag befinner mig i Kina just nu och kommer så att göra fram till slutet av januari 2004 när jag funderade på att åka till Nepal/Tibet! När hade du tänkt åka? Om det är ngn gång i slutet av januari får du gärna höra av dig. Man måste ju till basecamp innan man dör, är iofs "bara" 27 år ung så trillar väl inte av pinnen än på ett tag får man hoppas... ;)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.