Hopfällbar Spork

Primus spork är bra mycket bättre...

Är ägare av ett par st. av Primus sporkar och tycker personligen att dessa är bra mycket bättre än Sporky.

Primus spork har mycket bättre gaffel (ser ut och känns som en vanlig gaffel) + att knivseggen är mycket skarpare.
Sporkys gaffel är så klumpigt utformad att det är svårt att få upp kött osv. på gaffeln.

Ett annat plus är att Primus spork går att fälla ihop. Den tar väldigt lite plats och vikten är minimal.

/Helena och Thomas

www.traneving.se
 
Är ägare av ett par st. av Primus sporkar och tycker personligen att dessa är bra mycket bättre än Sporky.

Primus spork har mycket bättre gaffel (ser ut och känns som en vanlig gaffel) + att knivseggen är mycket skarpare.
Sporkys gaffel är så klumpigt utformad att det är svårt att få upp kött osv. på gaffeln.

Ett annat plus är att Primus spork går att fälla ihop. Den tar väldigt lite plats och vikten är minimal.

/Helena och Thomas

www.traneving.se


får man fråga vad länken har med inlägget att göra, man får lätt en känsla av sporken säljs där, vilket man efter massa runt-klickande inser inte är fallet.

berätta gärna var man köper den i stället för att ta varje chans till smygreklam för sånt som inte har med tråden att göra
 
får man fråga vad länken har med inlägget att göra, man får lätt en känsla av sporken säljs där, vilket man efter massa runt-klickande inser inte är fallet.

berätta gärna var man köper den i stället för att ta varje chans till smygreklam för sånt som inte har med tråden att göra
Blev också irriterad på det ;).

~Paul~
 
det är inte första gången man snurrar in där, eftersom den dyker upp lite här och var. vilket jag inte kan förstå, det ser ju mest ut som ett familjefotoalbum hämtat från vilken genomsnitts sportlovs-firar-familj som helst.

på sina ställen iofs ganska underhållande, med pricksäckra bildtexter som tex "ett dass som sjunkit ner i snön"....
 
Jag har testat Primus ihopfällbara skeffel och gillade den inte. Gångjärnet hoppade ur led när jag skulle ta smör för att baka smulpaj hos Primus (tillsammans med familjen Traneving för övrigt ;) ).

Då gillade jag de korta bestick som ingår i nya kåsan bättre.

Läs mer här (ha!)
 
Att placera länkar i sin signatur är ett fullt legetimt sätt att göra reklam för sin hemsida på. Länken skulle varit innan signaturen om den behandlat ämnet direkt.
 
Att placera länkar i sin signatur är ett fullt legetimt sätt att göra reklam för sin hemsida på. Länken skulle varit innan signaturen om den behandlat ämnet direkt.


frågan är väl om det blir "reklam" och inte istället en källa till irritation. och mitt förtroende för primus, och bilden av dom som ett företag med värderingar jag kan ta till mig och känna igen mig i, minskar i alla fall i takt med antalet smulpajer dom bakar ihop med länkande bloggare etc.
 
Hade en vikbar spork på min senaste sverigevandring... hade inga problem med den...
delade väl sig två gånger kanske och då vart det bara att sätta ihop den igen..
Hade dock tagit den ej ihopfällbara om den hade fått plats i kastrullen...
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.