Hjäpl- hur börjar jag m multisport

hej!
jag är 20år och bor i Enebyberg/sthlm. jag har funderat ett tag på att börja med multisport, men det har känts som att det inte finns ngt riktig klubb eller så som man kan vända sig till. med tränings hjälp, tävlingar och träningskompisar? har jag fel så rätta mig gärna!
Vill börja så snart som möjligt med Multis. Har en stark kropp en en vilja av järn! så är det ngn som vill ta sig an mitt problem och kanske ha en ny tränings kompis?
Lisa:)
 
Multisportsugen

Hej Lisa! Jag är liksom du sugen på multisport. Mitt problem är att jag har problem med löpningen pga ett knä som inte riktigt är med i matchen. Skulle dock vilja prova på att köra någon eller några deltävlingar i Försvarsmakten Adventure Races nästa år så om du är sugen på det så kanske vi kan bilda ett lag. Man kan dela upp sträckorna där så att en i laget inte behöver springa något (dvs jag). Är hyffsad på mtb och kajak så jag är sugen på att prova på lite multissport.
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.