• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Fria o klättersugna personer se hit!

Hej.
Är en kille på 20 år som för tillfället inte har något att göra. Men det kliar i fingrarna och rycker i restarmen. Drömmen är att åka på nu på måndag, vara borta 1-4 veckor någonstans i sydeuropa (Frankrike, Italien, Spanien eller någon trevlig ö). Flyg ner och därefter hyrbil, alt. köpa en billig sak i Sverige o bila ned.

Kombinerar gärna klättring med andra saker, vandring, bad eller vad man nu kan hitta på. Kan oxå tänka mig att åka senare i sommar.

Själv har jag nyss muckat från lumpen och ska börja plugga bioteknik någonstans till hösten. Bor utanför Stockholm och leder 6- på kil.

Hör av er om ni är sugna, tjej eller kille oavsett ålder.
 
Vad har du tänkt dig mer för typ av resa? Sportklättring, trad-klättring, aidning, "flera replängders-turer", La traviata, party, fest, ?

Jag startade precis en liten klätterresa med min polare genom sverige var det tänkt men han skadade sig... så nu vet jag inte vad som händer...

Köpte en 245:a som klätterbil nyligen också...

Intressant låter det iaf... Hör av dig antinen här eller på mail bpette@spray.se

/björn
 
klättring

hej
jag tänkte åka till norra italien, södra frankrike/alperna under ca en månad , men kan ine åka förrän mitten av juni . hade tänkt mig att klättra och ev gå upp på något berg typ mont blanc el monte rosa- det kostar visserligen en del så vi får se...
har bott i alperna så jag känner ganska väl chamonixregionen...
och har en tendens att återvända dit.
kanske åker jag på en sista minuten till nice nu i juni 1 vecka för klättring i les calanques
jag är 24 och läser i stockholm
har ingen att resa med...





ja
 
Sistaminuten

Jag har ett jobb som drar igång den 14 juni, så jag hade väl främst tänkt att åka innan dess. En veckas sista minuten till Nice i början av juni låter iofs mycket intressant.
Hör av dig på robingrakvist@hotmail.com om tiden passar.

//Robin
 
Les Calanques

Tjena,
Jag har blivit nerbjuden av mina föräldrar till Cassis tredje veckan i Juni. Är väldigt klättersugen så hänger gärna med och klättrar ett par dar om du är där då.
Att åka ner nåra dar eller en vecka tidigare och bara klättra vore inte heller fel. Hör av dig om det låter intressant!

Robin, fick du mitt mail?..
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.