Bra butiker i Washington / Annapolis?

Jag ska till USA i sommar och tillbringa en halvdag i Washington respektive Annapolis.
Vad har ni för tips på butiker där??
Har hittat REI i Washington. Är på jakt efter en lätt dunsovsäck, får se om jag hittar något mer...

mvh/Rasmus
 
Jag ska till USA i sommar och tillbringa en halvdag i Washington respektive Annapolis.
Vad har ni för tips på butiker där??
Har hittat REI i Washington. Är på jakt efter en lätt dunsovsäck, får se om jag hittar något mer...

mvh/Rasmus

Det finns en Hudson Trail Outfitters vid Pentagon City som är ganska välsorterad, och nås
med tunnelbana på kanske 10 min från downtown. REI är säkert bättre, men kräver bil, tror jag.

- Erik
 
Annapolis

I Annapolis är det värt att ta en sväng förbi souvernirbutiken inne på skolan. Inte jättemycket friluftsprylar men ändå värt ett besök. Dom hade iaf typ nalgeneflaskor med USNA på och lite andra profilprodukter. När jag var där verkade det som om alla som kunde legitmera sig kom genom vakten.

På stan finns det lite järnhandlare och dylikt med visst sortiment, men det är ingen stor stad. Ta en promenad i centrum.
 
I Annapolis är det värt att ta en sväng förbi souvernirbutiken inne på skolan. Inte jättemycket friluftsprylar men ändå värt ett besök. Dom hade iaf typ nalgeneflaskor med USNA på och lite andra profilprodukter. När jag var där verkade det som om alla som kunde legitmera sig kom genom vakten.

Skolan? menar du Naval Academy?
jag ska nämnligen bo på skolan så kommer in gör jag:)

/Rasmus
 
I Annapolis är det värt att ta en sväng förbi souvernirbutiken inne på skolan. Inte jättemycket friluftsprylar men ändå värt ett besök. Dom hade iaf typ nalgeneflaskor med USNA på och lite andra profilprodukter. När jag var där verkade det som om alla som kunde legitmera sig kom genom vakten.

På stan finns det lite järnhandlare och dylikt med visst sortiment, men det är ingen stor stad. Ta en promenad i centrum.
Jag ska till USA snart och funderar faktiskt på att ta en runda till Annapolis. Vad menar du med det om nalgeneflaskor med usna på profilprodukter?
Hittade lite mer info om Annapolis här, http://www.annapolis.gov/, rekommenderas.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.