Äventyrare del 3.....

Hej !

Jag förstår och håller med om allt ni skriver om att vara på färd, Spänningen, upplevelser, människomöten, att må bra och trivas med tillvaron....m.m...

Jag kommer också någongång i framtiden ge mig av på färd igen, dock ej på ett tag. Det är ju när allt kommer omkring ett underbart leverne.

För mig handlar utmaningar och äventyr också om att handla och verka i miljöer som nu känns främmande, bofasthet, jobb m.m...

Att ständigt leva i ett rus av välbefinnanden ger mig ingen perspektiv på tillvaron !

Roligt att diskutera detta.......

Jesper
 
öringen; sa:
thegedd; sa:
Att ständigt leva i ett rus av välbefinnanden ger mig ingen perspektiv på tillvaron !

Du har inga perspektiv på hur många gånger du redan postat om det heller ;)

Hej !

Alltid någon som vill göra sig lustig, håll dig till ämnet om du har något vettigt att säga....

Om du tror jag är ute efter uppmärksamhet så tror du fel, har hittils tackat nej till häftiga hemsidor, föredrag, radio och tv....

Jesper
 
Håller med öringen, även om jag skulle formululera det annorlunda...

Det är meningslöst, att dubbelposta! (trippel i det här fallet)
Håll det i en tråd så går det att överblicka och kan bli en intressant diskussion!
Varför starta tre trådar i samma ämne?!
 
Satt precis och funderade på det samma...

Du vet att tanken med forumet är att man postar ett ämne och sedan diskuterar man i den "tråden"?
 
mlindstrom; sa:
Satt precis och funderade på det samma...

Du vet att tanken med forumet är att man postar ett ämne och sedan diskuterar man i den "tråden"?

Hej !

Det första inlägget fick jag ej någon respons vilket jag tyckte var konstigt och då skrev jag det andra för att väcka liv, det tredje mest på skämt........men visst har du rätt att man följer tråden.......

Intressant att läsa alla åsikter.......

All lycka med era färder......Jesper
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.