abisko kiruna flygplats

jag ska från abisko till kiruna flygplats för att ta ett plan hem. Har sett att det finns en buss som går från abisko 11:25 och som är framme 12:50 på flygplatsen. Mitt plan går 13:45 så det borde gå, men om bussen är försenad så står jag där. Är det någon som har åkt buss 91 och som vet om den går i tid eller om den brukar vara försenad?
 

avslutad210712

Gäst
Jag har åkt turen som går mellan Kiruna-Narvik ett antal gånger och den har ännu aldrig varit försenad för min del. Störst risk lär det väl vara på vintern ifall det blir snöoväder eller möjligen om vägen rasar på sommaren som den gjorde häromåret.
 
Jag ska åka samma tur fast om en månad och man kan ju säga så här att förseningar drabbar bara bussarna där uppe om en renhjord har strandsatt sig på vägen eller så :p
I annat fall så har dom i tidtabellen god marginal vid Kiruna busstation innan dom fortsätter till flygplatsen så om de är försenade så får dom bara lasta av alla sakerna lite fortare än vanligt.
 
jag ska från abisko till kiruna flygplats för att ta ett plan hem. Har sett att det finns en buss som går från abisko 11:25 och som är framme 12:50 på flygplatsen. Mitt plan går 13:45 så det borde gå, men om bussen är försenad så står jag där. Är det någon som har åkt buss 91 och som vet om den går i tid eller om den brukar vara försenad?

Undrar vilken webbsida kollade du på för att få reda på busstider från Abisko till Kiruna flygplats?
TAcksam för ett snabbt svar :)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.