Sula om klättringsskor

Hej!

Finns lite trådar om sula om klätterskor redan, men dom är rätt gamla så kanske läge med uppdatering för 2020.

Jag skulle vilja hitta någon runt Malmö som sular om klätterskor (men allt är väl välkommet så alla kan hitta nära sig).

Vad jag ser i trådar från 2011 så verkade så kosta 350-400sek
Någon som har koll på vad det kostar 2020?
 
Hej!

Finns lite trådar om sula om klätterskor redan, men dom är rätt gamla så kanske läge med uppdatering för 2020.

Jag skulle vilja hitta någon runt Malmö som sular om klätterskor (men allt är väl välkommet så alla kan hitta nära sig).

Vad jag ser i trådar från 2011 så verkade så kosta 350-400sek
Någon som har koll på vad det kostar 2020?

Det här är ju en tjänst man inte ser så ofta längre - när många hellre köper nytt hela tiden.

På 8a.nu skrev klätterlegendaren Alvaro Susena tidigare här under hösten en artikel om JnJ skomakeri i Göteborg. Priset verkar vara "några hundralappar", där i alla fall - jag tror att Alvaro fick betala 350 för skorna i artikeln:

 
Det här är ju en tjänst man inte ser så ofta längre - när många hellre köper nytt hela tiden.

På 8a.nu skrev klätterlegendaren Alvaro Susena tidigare här under hösten en artikel om JnJ skomakeri i Göteborg. Priset verkar vara "några hundralappar", där i alla fall - jag tror att Alvaro fick betala 350 för skorna i artikeln:

Men den där artikeln du länkar till verkar väl vara 10+ år gammal?

Min egen erfarenhet är begränsad till Stockholm. Där har jag detta år fått skorna omsulade av Harry på Denanto Climbing för en femhundring. Jag har även sett (på FB kanske) någon annan i Stockholmstrakten som har La Sportiva-certifiering och tar 650 för LS-skor och 550 för andra om jag inte missminner mig.
 
Men den där artikeln du länkar till verkar väl vara 10+ år gammal?

Min egen erfarenhet är begränsad till Stockholm. Där har jag detta år fått skorna omsulade av Harry på Denanto Climbing för en femhundring. Jag har även sett (på FB kanske) någon annan i Stockholmstrakten som har La Sportiva-certifiering och tar 650 för LS-skor och 550 för andra om jag inte missminner mig.
Minns du namnet på stället som du kan ha sett på FB? Jag behöver sula om mina men Denanto har inga tider
 
Är inte utv på isoleringsmaterial och i övrigt så snabb att man gör sig själv en björtjänst och de som sliter mkt har väl sponsrad utr.
Annat på gamla skalkängor.
Ev är det sommar skor ni menar då kanske knappast aktuellt på storskor.
 
Är inte utv på isoleringsmaterial och i övrigt så snabb att man gör sig själv en björtjänst och de som sliter mkt har väl sponsrad utr.
Annat på gamla skalkängor.
Ev är det sommar skor ni menar då kanske knappast aktuellt på storskor.
Det är helt normalt att man sliter hål i sulan på ett par klätterskor på mindre än en säsong om man klättrar regelbundet.

Skalkängor och storskor är helt irrelevant i diskussionen som handlar om vanliga klätterskor/friktionsskor.
 
Hej!

Finns lite trådar om sula om klätterskor redan, men dom är rätt gamla så kanske läge med uppdatering för 2020.

Jag skulle vilja hitta någon runt Malmö som sular om klätterskor (men allt är väl välkommet så alla kan hitta nära sig).

Vad jag ser i trådar från 2011 så verkade så kosta 350-400sek
Någon som har koll på vad det kostar 2020?

Mod apk android where provides a diverse collection of attractive and free games for players.
hey,In addition to "S som i himmelen" at Läxby in Gothenburg, I can recommend Björboberget near Alingsås and Hylteberget near Borås as locations with multi-point routes and easy points. It can be a good choice for your climbing buddy to climb and feel better. Good luck and have it
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.