Vilka Jägare är hårdast?

Pansarjägare måste ju vara hårdast. Stridsvagnen har ju en meter tjockt pansar och det är hårt. (Man kan slå sig riktigt illa) Jägare är ju faktistk mjuka mål.
 
pagren; sa:
Jag undrar vilka jägare som är hårdast.
Det är svårast intagning på fallskärmsjägarna, men jag har hört att dom är en hög med fjollor som tror att dom är något?
Fjälljägarna verkar ju förbannat hårda, lever i skogen flera veckor på bark och rötter?
Kustjägarna har jag inte hört så mycket om, men dom verkar grymma ändå?
Jag har några år kvar till lumpen, så det skulle vara kul att veta vilka som är absolut hårdast...

Bark och rötter, i flera veckor. Jösses, vad är det för hårt med det?

/mattias
 
norpan_; sa:
pagren; sa:
Jag undrar vilka jägare som är hårdast.
Det är svårast intagning på fallskärmsjägarna, men jag har hört att dom är en hög med fjollor som tror att dom är något?
Fjälljägarna verkar ju förbannat hårda, lever i skogen flera veckor på bark och rötter?
Kustjägarna har jag inte hört så mycket om, men dom verkar grymma ändå?
Jag har några år kvar till lumpen, så det skulle vara kul att veta vilka som är absolut hårdast...

Bark och rötter, i flera veckor. Jösses, vad är det för hårt med det?

/mattias

Att leva på bara bark och rötter blir bara magen hård av.

/g
 
jo, jag kunde låta bli att svara på din fråga.
det verkar som att du drömmer om att lumpen är
hur kul som helst!
jag ligger inne som jägare (det som du kallar fjälljägare finns inte!) på K4, Arvidsjaur.
Och som det stod i ett annat inlägg, med din nuvarande inställning åker du ut väldigt snabbt!!!
även om inryck blir snällare och snällare så är det jobbigt psykiskt. det gäller att ha en vilja av järn och vara fokuserad till tusen!!!
Lycka till!


pagren; sa:
Jag undrar vilka jägare som är hårdast.
Det är svårast intagning på fallskärmsjägarna, men jag har hört att dom är en hög med fjollor som tror att dom är något?
Fjälljägarna verkar ju förbannat hårda, lever i skogen flera veckor på bark och rötter?
Kustjägarna har jag inte hört så mycket om, men dom verkar grymma ändå?
Jag har några år kvar till lumpen, så det skulle vara kul att veta vilka som är absolut hårdast...
 
Pröva "på pannan ställ" eller "böjsträck" samtidigt som du ber om förlåtelse till gud, kung och fosterland för att du är en dålig soldat... Om detta skiljer sig från vad du tror att en hård soldat i försvaret (jägarskolorna med betoning på amf 1) sysslar med så ber jag dig ta en funderare och kanske lära dig lite om vad som förekommit under tidigare utbildningar.

mvh/samme
 
OM INTE ÖVERTYGELSE HAR FRAMGÅTT VIA DENNA LÄNK SÅ KAN JAG REKOMMENDERA DIG ATT LÄSA:

JAG SKA BLI KUSTJÄGARE.
AV:C-M JÖNSSON, UTGIVEN PÅ ORD & VISOR FÖRLAG
MYCKET LÄSVÄRD FÖR EN BLIVANDE EL GAMMAL JÄGARE
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.