• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Roadtrip i Italien, schweiz, Österike, Frankrike med berg i fokus.

Hej jag heter Albin är 25 år gammal och bor i Örebro. Jga tänkte dra iväg på en roadtripp i sommar (juni juli). Min bil är en pikupp med kåpa och jag har gjort många resor med den förut, utrustad som camping bil. Meningen med resan är att se underbarnatur och besöka alla häftiga bergskedjor. Två mål jag är sugen på är Matterhorn, Mont Blanc och en eventuel bestigning av mont blanc vore fantastiskt. Jag har hyfsat stor res och bergs vana har tidigare bott i Schweiz england och rest i eropa Australien Usa Norge. Jag har även bott tre år i Åre och hajkat mycket. Blir det min bil har jag bara plats för en passagerare. Jag hänger gärna på med min bil eller hoppar in i en annan bil om det är någon annan som tänkt sig en licknande resa. Jag har mycke kontakter nere i schweiz så boende borde inte vara några problem. MVH Albin
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.