• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Valais & Berner Oberland (Schweiz) v28-29

Hej Friluftsnördar,

Jag kommer att befinna mig i Schweiz under vecka 28 och 29. Har tänkt hyra mtb-cykel i Interlaken och ta mig runt i Alperna med Valais och Berner Oberland som bas.

Vandring, alpina klättring/toppbestigningar, mountainbiking samt lite klippa står på agendan. Första solo-cykelresan i mitt 30 åriga liv men lite sällskap under delar av dessa två veckor är ju alltid kul. Är flexibel och öppen för andra områden i närheten om det låter intressant och passar min rutt.

Lämnar Stockholm och Internet hemma den 10/7 så är det någon som kommer befinna sig i området och/eller har lust med sällskap på diverse äventyr så skriv här eller dra iväg ett mail innan mitt avresedatum.

Tally hooo...
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.