• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandringskompis!

hej Aurèlie,
Känns dumt att skriva detta, men fick idag reda på att min pojkvän kommer bli utan lön en månad pga ofrivillig semester. Det medför att jag inte kan ta någon semester i år, vi kommer inte ha råd med det.
Känns jättetråkigt, hade verkligen varit roligt att komma iväg. Men som vi kommer ha det ekonomiskt så går det bara inte.

Hoppas du hittar någon annan vandringskompis ohc ha det i sådana fall så trevligt ute i vildmarken.

Själv hoppas jag kunna genomföra min semester nästa år... har väl nåt att träna inför ett år framöver iaf.

ha det så bra och lycka till!

med vänlig hälsning Anna
 
C'est dommage... (synd!)

Hej Anna,

Vad tråkigt att det inte blir nåt.

Jag förstår det du skriver men det blir tredje gången att en svensk tjej sviker mig på en planering av sommartrekking i år... Jag är ledsen.

Jag var glad att du lät så motiverad. Jag hade redan inställt mig inför resan och var på väg ikväll att meddela dig när jag skulle komma till Stockholm för att åka vidare med dig. Tur att jag inte bokat något flyg än.

Då måste jag åka själv förutom om det är nån som vill följa med. Jag tyckte att det hade varit mycket roligare att ha sällskap.

Men jag ger inte upp. Jag åker och ska även vandra längre för jag kan ta 3 veckor semester.
Det blir den vandring + andra leder jag ska leta efter.

Lycka till med pojkvännen, Anna! och trevlig sommar på er!

/Aurélie

PS: Annecy är en jättefin och trevlig stad (med sjö, fjäll och skog). Jag åkte dit när en av mina tjejkompisar läste franska där i höstas (Katarina Sundström från Eskilstuna).
[Ändrat av TiLiLy 2005-06-20 kl 22:57]
 
Är en tjej som vill vandra i lapplandsfjällen i augusti. Tyvärr kan varken pojkvännen eller någon kompis följa med så därför söker jag just Dig!
Är ledig fr.o.m. den 13:e och måste vara hemma senast söndagen därpå den 21:a augusti. Är sugen på Kungsleden mellan Saltoluokta och Kvikkjokk. Skulle gärna vilja stanna en extra natt i Aktse för att ta sig upp på Skierfetoppen.

Är 22 år och har väl medelkondition. Har tränat hela livet men de senaste tre åren inte lika regelbundet men har nu kommit igång igen med löpträning och cykling.

Intressen är frilutfsliv(såklart), träning, musik, litteratur m.m.

Kommer ursprungligen från Leksand men bor sedan 2 år tillbaks i Stockholm. Har haft lite svårt att aklimatisera mig till storstadslivet men har nu köpt lägenhet ute i Tullinge där jag stortrivs - mycket skog här

Jobbar just nu som vårdbiträde på ett gruppboende för dementa men ska till hösten börja studera till sjuksköterska.

Är väl glad, trevlig, öppensinnad!

Tveka inte - hör av dig!

mvh Anna
[Ändrat av ilisen 2005-06-13 kl 17:14]

hej jag är en kille på 28 år .jag är intresserad hör gärna av dig
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.