• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Wienerbröd någon?

Tjena!
Finns de någon i Göteborgstrakten som kan kan lära mig att göra en ordentlig roll. Glad amatör som jag är, så kan jag bara göra en självräddning än så läge. Lärde mig detta på en kurs förra året. men känner inte för att betala 1500 spänn för en privatlektion. Givetvis får ni en slant för besväret + kaffe å wienerbröd :) om inte annat så kommer du säkert få dig ett gott skratt när du ser mig plaska runt som en annan fövirrad sälunge. ja ja riktigt så kass är jag väl inte. Jag är ganska envis av mig och kommer inte ge mig i första taget. Just nu kanske inte vädret eller vattentempraturen för den delen den bästa kanske? men gärna någon gång i sommar skulle vara bra. Känner att jag måste behärska rollen någorlunda till hösten i alla fall, inte så roligt att behöva göra en självräddning i 5-8 graders värme i vattnet.

Som sagt. En slant,fika wienerbröd (älskar wienerbröd :) några goa skratt står på schemat för den som har lust att hjälpa mig med detta.

Mvh/Ronnie
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
kajakkillen Kanske någon vill höstpaddla Paddelkompis 0
Stiffmeistern Någon som vill haka på? Paddelkompis 16

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.