• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vietnamtill hösten

  • Trådstartare rastabruden@hotmail.com (Jenny)
  • Start datum

rastabruden@hotmail.com (Jenny)

Gäst
Hejsan!
Jag är en tjej på 28 år som söker en/flera tjej/er för en resa i Asien, först och främst Vietnam. Har inga bestämda resplaner (har inte ens betalat biljetten än) så jag är öppen för förslag. Jag är varken partypingla, kulturnisse, soldyrkare eller adrenalinknarkare men jag är lite av allt... En dag kultur, en dag strand (nåja, två...), party då och då och lite äventyr att krydda med.
Jag bor i Göteborg och det vore ju fint om du/ni också gör det för då kan vi ju träffas ganska snart.
Just nu ser det ut som jag åker 26 Oktober (6 månader) så skynda dig och hör av dig!
Hej så länge!
Jenny
rastabruden@hotmail.com
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.