• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandringskompis!

Jag vill vandra i lapplandsfjällen den 13:e tom. 18:e augusti och söker sällskap till mitt äventyr!
Har varit på fem vandringar tidigare men har då inte gått lika långt som jag tänkte nu. Är sugen på Kvikkjokk-Saltoluokta och en avstickare mot Skierfe.
Min kondition är väl medel. Har tränat hela mitt liv men de senaste tre åren mest sporadiskt. Nu har jag dock kommit igång igen och har fjällvandringen bland annat som mål.

Är en 22-årig tjej ursprungligen från Leksand men sedan två år tillbaks bosatt med min pojkvän i stockholm. Jobbar just nu som vårdbiträde men ska till hösten börja studera till sjuksköterska.
Intressen är friluftsliv,träning, musik, litteratur bland annat.

Tveka inte, hör av dig!

mvh Anna
 
Tänk på

Tänk på att kolla när Lennart Länta kör båten över sjön. Vill minnas att han inte kör måndagar.
Kolla för säkerhets skull.
Ingvar
ilisen; sa:
Jag vill vandra i lapplandsfjällen den 13:e tom. 18:e augusti och söker sällskap till mitt äventyr!
Har varit på fem vandringar tidigare men har då inte gått lika långt som jag tänkte nu. Är sugen på Kvikkjokk-Saltoluokta och en avstickare mot Skierfe.
Min kondition är väl medel. Har tränat hela mitt liv men de senaste tre åren mest sporadiskt. Nu har jag dock kommit igång igen och har fjällvandringen bland annat som mål.

Är en 22-årig tjej ursprungligen från Leksand men sedan två år tillbaks bosatt med min pojkvän i stockholm. Jobbar just nu som vårdbiträde men ska till hösten börja studera till sjuksköterska.
Intressen är friluftsliv,träning, musik, litteratur bland annat.

Tveka inte, hör av dig!

mvh Anna
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.