Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Eftersom annonsdiskussionen är lämnad åt sitt öde provar jag med en ny tråd.
Jag skulle vilja veta vad som ingår i betalt medlemskap. Vilka annonser slipper man och vilka blir kvar? Det står att man blir av med bannerannonser men vilka är det?
Samma här, inte ens vid sidan av forumtexten.
Bäst av allt, jag lägger med gott samvete mitt huvud på kudden och tänker att de som driver utsidan slipper jollra med med reklam och gnöltrådar pga mej. at driva en stor sajt gör inte med endast luft och glada tillrop. Om de sedan tjänar mer på reklam, må så vara men jag får tillbaka uppelvt värde för långt mer än 100kr/år så för mej är valet enkelt. Jag lägger hellre min tid på annat än att söka efter och konfigurera reklamfilter i webläsare.
Sidan som beskrev medlemsförmåner verkar ha försvunnit.
Jag blev precis betalande medlem just för att slippa reklamen.
Rekommenderas starkt - jag känner redan ett helt annat inre lugn och har ett lägre blodtryck än tidigare.
------Bäst av allt, jag lägger med gott samvete mitt huvud på kudden och tänker att de som driver utsidan slipper jollra med med reklam och gnöltrådar pga mej. at driva en stor sajt gör inte med endast luft och glada tillrop. Om de sedan tjänar mer på reklam, må så vara.......
Talar du inte lite emot dig själv nu ?
Om dom nu tjänar mera på reklam/klick än medlemskap så ger du dom ju egentligen en ekonomisk björntjänst när du betalar ?
Talar du inte lite emot dig själv nu ?
Om dom nu tjänar mera på reklam/klick än medlemskap så ger du dom ju egentligen en ekonomisk björntjänst när du betalar ?
Jo, så är det men jag gissar att de får väldigt lite för de som tittar och det verkar som att utsidan får få "köp-återbäring" då alla som skriver säger att det är orrelevant reklam för friluftsare.
Jag hoppas utsidan får in pengar nog för att drivas vidare och mitt bidrag blir med pengar.
Som redan skrivits så kan man dölja alla vanliga reklamytor och betalda artiklar. Det som inte kan döljas är om vi t.ex gör en tävling eller utlottning som sponsras av något företag och dylika samarbeten.