• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Turskidåkning i påsk?

Egentligen skulle skidresan gått mot Alperna över påsk, men planerna har plötsligt ändras.

Finns det nån som vill hänga med upp till fjällen för turskidåkning? Jag kan vara ledig några dagar kring påsk så det borde kunna bli några fler dagar än de fyra redan lediga dagarna. De flesta tankarna har gått kring Jämtlandsfjällen eftersom det är enkelt att ta sig dit.

Har varit ute en gång tidigare på vinterfjället (nyårstur) så jag har lite vana, men mkt kvar att lära. Jag hade tänkt mig en ganska enkel resa m stugboende. Färdas nog ca 1.5 mil per dag, målet är att njuta av fjällen.

Hör av dig om du vill hänga med.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.