• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Turkompis i Trestadområdet

Jag tillhör dem som tycker att friluftslivet är underbart:) Kanske mest för att det är fullt av utmaningar... Pysslar med lite av varje, just nu på plats i Hafjell för att cykla downhill, klättra å njuta av några dagars ledighet.
Blir lite omständigt att åka till "friluftsvännerna" som är utspridda lite här å där så fort jag ska hitta på något så jag undrar om det finns någon tjej/kille på hemmaplan (själv bor jag i Trollhättan) som är intresserad av små och stora turer:) /Maria
 
Jodå

Jag bor i Trestadsområdet. Närmare bestämt i Trollhättan. Har skickat ett meddelande till dig så får vi se om det låter intressat.

/Per
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
kran99 Turkompis Träffar 4

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.