• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Topprepsklättring Jönköping

Hej!

Jag är Jocke, 39 år och har nyligen tagit Grönt kort (Toppreps utbildning) och skulle vilja ha fler klätterkompisar i Jönköping. Jag vill gärna klättra 1-2 gånger i veckan och det skulle vara roligt att få mer träning nu i vinter tills nästa sommar. Jag har tidigare klättrat på Domen i Göteborg. där jag gjorde min gröntkortutbildning. Sammanlagt har jag för tillfället klättrat vid två tillfällen.

Hör av dig om du vill klättra!
 
Hej Jocke,

Jag är nyinflyttad till Jönköping. Har klättrat en hel del, både inne och ute. Letar också klätterkompis, både för inomhus och utomhusklättring. Hör av dig till mig på 0708194475

/Anders
 
Hej!

Väcker liv i en gammal tråd. Jag är nyinflyttad i Jönköping och är sugen på att komma igång med klättringen igen (främst inomhus). Är ni fortfarande i behov av klätterkompis?
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.