• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Tjejklassikern

Hej!

Jag har bott i Stockholm i snart två år men har fortfarande inte lärt känna någon som är särskilt intresserad av träning/friluftsliv. Finns det någon som är sugen på att göra tjejklassikern och bor i Stockholm? Hade varit kul med en träningskompis!

Malin
 
Hej där..
Såg att det i och för sig var ett tag sedan du ksrev, men tänkte ändå hör av mig.
Jag bor också i sthlm och har precis bestämt mig för att genomföra tjejklassikern.. vore kul att göra det tillsammans.. jag är 28år och bor i sundbyberg.
Hör av dig.
Erica
 
Jag började med Vansbro

... och tänkte ta mig an Lidingö i september.
Skulle gärna ingå i ett litet gäng som gör det här ihop. Om inte annat för samåknings- och träningsförtjänster. Vansbro var en baggis, men jag frukar Vasan ...
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Ulle_gbg Träningsvänner Gbg - Tjejklassikern Tjejforum 1
jäklaranamma tjejklassikern 2010 Tjejforum 3
Jessie_77 Tjejklassikern 2009 Tjejforum 15
popvemod Tjejklassikern? Tjejforum 44
Iddefixen Otränad vill göra tjejklassikern Tjejforum 13

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.