• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

testar att lägga den här!

Hej! Jag vet inte om jag lägger detta rätt, men ....Jag planerar att cykla Oslo- Bergen sommaren 2010. Nu är jag idag inte världens mest atletiska människa men jag har en skalle gjord av stål. Nu är det ingen enorm sträcka, men för någon som inte höjt pulsen på fyra år är hardangervidda= mount everest! =) Skojar bara! På resan planerar jag, eller faktisk kommer jag ha med mig min scandinavien hound. Någon annan tjej eller kille som vill cykla lite och anpassa farten efter människans bästa vän (draghund) men först och främst ha lite kul? Som den nybörjare jag är, är nybörjare välkomna.....
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
bafi testar Tjejforum 2
keir Vandra kombinerat lägga spår Tjejforum 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.