Surfing i Thailand/Malaysia?

Hej!
Finns det någon som har erfarenhet av surfing (våg och/eller wind) i Thailand och/eller Malaysia?

Tacksam för tips!

/Johan
 
Åk till Bail i stället!

kolasås; sa:
Hej!
Finns det någon som har erfarenhet av surfing (våg och/eller wind) i Thailand och/eller Malaysia?

Tacksam för tips!

/Johan

Jag tycker att du ska åka till Bali i stället, super bra surfing, och framför allt billigt att både bo och äta. För nu kan Balineserna behöva all support dom kan tänka sig, nu när vanliga turister sviker dem. Sen vet du väll att åska aldrig slår ner på samma ställe två gånger. Hade jag bara haft möjlighet att ta ledig en månad så skulle jag varit där redan nu.

Surfs up! Micke
 
Bali rockar!

Håller med föregående talare, samt att bali med omkringliggande öar gjort sig kända för att ha bäst surf i världen. Thailand har dock ingenstans där man kan vågsurfa... ej heller malaysia.
Sumatra är asgrymt, och indonesierna är ett mycket trevligt folk. Billigt är det med!
Lycka till!
 
Bali låter grymt...

...men grejen är att jag reser omkring i Thailand/Malaysia och undrar om det finns nåt ställe där man kan surfa, behöver ju inte vara asgrymt...

Tack för svaren!

/Johan
 
Dra till Maui!

Dra till ett riktigt bra ställe istället. Maui, Hawaii. Tok-jävla-bäst och nu är dollarn nere på sin lägsta nivå på åratal! Vindsurfingen är världsbäst, vågsurfingen likaså.

/David
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
cedro Hjälm för wind/kite-surfing? Segelsporter 2

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.