• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Surf i Sydafrika..

.. eller annat förslag.
När jag plockade in veden i vebon kom jag fram till att jag vill spendera ca 8 veckor av den annalkande vintern med att lära mig vågsurfa. Nej, jag har inte gjort det tidigare.
Jag har varit i Sydafrika en snabbis och konstaterat att jag gillar landet, men finns det något annat trevligt på södra halvklotet om man bortser från Austrlien osv?

Hursom skulle jag vilja ha resseälskap, jag avser inte att åka på någon ultrabudgetresa, jag vill bo och äta som folk, inget nudelslabbande under droppande presseningar då jag sedan länge muckat från lumpen! resan ser jag i första hand som en träningsresa, jadå, lite bärs slinker ju ner, men råparty hela tiden.... Nja.

Skriv eller PM:a så spånar vi vidare!

Erik W
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.