Skulle hämta julgran=tre dagar i skogen (Californien) innan räddningen kom

Hej Harald, skönt att du läser hela mina inlägg. Jag började med ett antagande (som btw din länk inte motsäger ).

Men visst kalla mig puckad om du mår bättre av det. Jag vidhåller att går man ut i skogen för att ta en gran och blir 'överraskad' av en snöstorm ar man inte gjort sitt förarbete (tex kolla in väderprognosen).

Men du fick iallafall kalla mig puckad, om det räddar din kväll bjuder jag på det.
 
Förrsten Harald. Tycker du att de agerat smart?
Jag tycker ingenting för jag vet för lite om vad som har hänt för att kunna tycka något om det.och jag tror inte att du vet mer. Däremot vet jag vad du skrev och om det tycker jag att det är oförskämt att skriva så om personer man inte känner och en händelse som man inte vet mycket om.
 
Jag tycker ingenting för jag vet för lite om vad som har hänt för att kunna tycka något om det.och jag tror inte att du vet mer. Däremot vet jag vad du skrev och om det tycker jag att det är oförskämt att skriva så om personer man inte känner och en händelse som man inte vet mycket om.

Ja Harald. Att som du gå till pesonangrepp är ju mycket bättre? Jag gjorde ett antagande, som du inte motbevisat, och skrev en mening. Som svar kallade du mig illasinnad och puckad (jag har ännu inte kallat dig annat än Harald, ännu).

Men om vi alla ska leva i Haralds värld så ska man inte lita på artiklar överhuvudtaget och man får inte utrrycka sig kritiskt mot folk (och kom ihåg att det jag ursprungligen gjorde var att utrycka att jag tyckte att skogsägaren skulle stämma dem för julgransstöld (vilket Harald fick till att jag ville att de skulle dö verkar det som)).

Så god jul Harald, jag orkar inte debattera med dig mera. Det ger inget.
 
Ja Harald. Att som du gå till pesonangrepp är ju mycket bättre? Jag gjorde ett antagande, som du inte motbevisat, och skrev en mening. Som svar kallade du mig illasinnad och puckad (jag har ännu inte kallat dig annat än Harald, ännu).

Men om vi alla ska leva i Haralds värld så ska man inte lita på artiklar överhuvudtaget och man får inte utrrycka sig kritiskt mot folk (och kom ihåg att det jag ursprungligen gjorde var att utrycka att jag tyckte att skogsägaren skulle stämma dem för julgransstöld (vilket Harald fick till att jag ville att de skulle dö verkar det som)).

Så god jul Harald, jag orkar inte debattera med dig mera. Det ger inget.
Jag förstår att du inte vill debattera mer. Ditt läge är ju ganska hopplöst. Ja, jag har angripit dig. Jag har angripit dig i ett forum där du kan svara för något alla kan se att du har gjort. Du har angripit personer som inte har någon möjlighet att bemöta dig för något som du antar att de har gjort.
 
Är det bara jag som tycker att det sjukaste i den här historien är att så många svenska massmedier rapporterar amerikanska lokalnyheter?

Nej jag håller med dig Martin, kanske med viss konkurrens av att debatten i tråden handlar om det är rätt att ha förutfattade meningar istället för om överlevnad men vad vet jag? Det kanske är samma sak.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Zaet 7 Dagar.. Överlevnad 23
Hedin2 20 dagar på en öde ö Överlevnad 19
Zwine 5 dagar ensam och hungrig i naturen. Överlevnad 162

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.