Se inlägget man svarar på

Jag tycker att det vore smutt om man kunde se inlägget man svarar på eller kommenterar när man skriver eftersom det då blir betydligt lättare att ge fullständiga svar (eller är det bara mitt minne som sviktar)
/Utenicke
 
Jag har också saknat denna funktion. De få gånger jag har svarat på ett inlägg har jag löst problemet genom att ha det aktuella inlägget öppet i ett annat fönster. En funktion där man kan se t.ex. det senaste inlägget vore en bra hjälp för oss minnessvaga.
/ Morgan
 
Se intlägget du svarar på

Hej!
Använd datorn!
Öppna två fönster!
Håll inlägget i det ena och skriv svaret i det andra, inte speciellt svårt och går att göra nu precis som jag gjort sen 1983!

Vänligen

Johan K
 
Jag brukar också öppna 2 fönster. MEn det vore ändå lättare om man kunde se med. direkt, utan att behöva "strula".

Ha de
M
 

clindh

Forumvärd
Håller med

Detta kommer med i den uppdatering av forumprogramvaran jag vill göra. Det är dock en lite större operation, så jag behöver ivartfall 4-5 regniga dagar i sträck :)
 
Jaha,

Betyder det att den väldigt snart blir uppdaterad då. ;)

Inte lika illa här i Umeå som i Sundsvall, men delar av vägar bredvid Umeälven är avspärrad p.g.a. rasrisk.

/Jonas U
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.