• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Runt 18år i Visby i sommar

Söker nån att klättra med på helgerna i närhet av Visby. Jag kommer göra lumpen på P18 och vill röra på mig på helgerna. Jag rycker in 24:e juni och börjar klättra på andra håll i slutet av juli så det skulle vara kul att klättra lite i Visby under denna månad.

Jag är som sagt 18år och söker alltså någon, tjej eller kille, i ungefär samma ålder som vill klättra under angiven tidsperiod vid Visby.
Har klättrat några gånger på klippa och en termin innomhus två ggr i veckan, så jag är inte så erfaren.
[Ändrat av owahlund 2003-04-09 kl 14:16]
 
mycket möjligt!

Tjenare, Juli är lite väl långt planerat. ska egentligen också rycka in i sommar( i sthlm) men funderar starkt på att skippa det så jag får mer tid till att klättra:) iaf så brukar jag dra mig deråt Visby i början av Augusti för medeltidsveckan och så.
Men om jag skulle skippa lumpen så skulle jag kunna ta mig ner typ två veckor tidigare så kan vi glida runt och smeka lite klippor:D

Vilket fall är det för tidigt att planera det för min del, men skicka upp ett nytt inlägg sen när det börjar närma sig så är jag säkert på!
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.