Regnkläder

Skulle behöva tips på rikttigt bra regnkläder till nioåringen som är ett blötdjur. Kommer hem blöt nästan varje dag ifrån skolan. Tacksam för tips.
 
Didriksons

Hej!

Jag har ett 9 årig pojk som också blev dygnsur hela tiden och sliter ihjäl gummikläder...Men nu köper jag Didriksons utekläder för honom. De är inte så himla dyra (ifall de tappar bort någonting eller slitar ut dem fort) och fungerar kanonbra.

Dessa som jag har nu andas så att han inte blir supervarm. Byxorna heter Aosta Pants och jackan har olika namn varje säsong. Jag kan lova att de är det bästa investering för utekläder till barn som jag har gjort!
 
Hej!

Jag har ett 9 årig pojk som också blev dygnsur hela tiden och sliter ihjäl gummikläder...Men nu köper jag Didriksons utekläder för honom. De är inte så himla dyra (ifall de tappar bort någonting eller slitar ut dem fort) och fungerar kanonbra.

Dessa som jag har nu andas så att han inte blir supervarm. Byxorna heter Aosta Pants och jackan har olika namn varje säsong. Jag kan lova att de är det bästa investering för utekläder till barn som jag har gjort!
Funkar det lika bra som galonisar? Vad som vi har tyckt varit bra med galonisar är ju att de har hängslen och skyddar lite högre upp.
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.