• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Red Rock Canyon / Las Vegas - 1 vecka from April 20?

Jag åker till Las Vegas på en mässa och har tagit en vecka ledigt för klättring i Red Rock Canyon.
Innan jag börjar jaga folk på rockclimbing.com tänkte jag kolla här om någon skall vara i Vegas vid den tiden och är sugen på lite klättring.
Jag är mest intresserad av trad men sport funkar bra det med.
Undrar också om någon har någon tips om billig hyrbil där, det är för dyrt att hyra på de vanliga ställen runt flygplatsen. För 2 år sedan hade Rent a wreck lagt ned i Vegas. Nån som har några tips om någon annan billig hyrbilskedja i Vegas?
[Ändrat av MicColli 2007-02-20 kl 13:51]
 
Kolla in http://www.ebilhyra.se
Hyrde genom dom när jag och en kompis var på klätterroad trip i USA i höstas. Inte farligt mycket dyrare än rent a wreck. Vi var förbi Red Rocks några dar men åkte därifrån pga ostabilt väder. Tänk på att det finns klätterområden i Red Rocks som man inte tar sig till med vanlig bil, det kan krävas hög markfrigång för att ta sig fram. Men det finns massor av områden där det räcker med vanlig bil.
 
Tackar för tipset, det var ganska bra priser.
Jag kommer inte att behöva en bil med hög markfrigång, jag kommer bara att klättra i de områden som ligger längs med 'Scenic drive' loopen och Calico.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
SofiaA Klättra med Rock Adventure i augusti? Klätterkompis 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.