Puku från Macpac?

Jag har sett att Macpac har en lösning med "magväskor" kopplade till ryggsäcken, som verkar intressant. Jag har dock endast sett en enda verkligt dålig bild på detta. Någon som har mer info, bättre bilder, egen erfarenhet av Puku-väskorna?

Jörgen

Inte en susning, deras hemsida ger ju inga ledtrådar heller... Säkert att det var macpac? Fanns det inte nåt företag från australien som gjorde magsäckar? Har för mig att det varit uppe tidigare.

öringen; sa:
Inte en susning, deras hemsida ger ju inga ledtrådar heller... Säkert att det var macpac? Fanns det inte nåt företag från australien som gjorde magsäckar? Har för mig att det varit uppe tidigare.

Nej, det är en Macpac 35 Amp. En säck för "adventure racers". Puku är tydligen registrerat som varumärke och lär betyda "mage" på maoriska. Men utöver detta är det svårt att få info. Deras hemsida är ju som sagt inte särskilt informativ.

Jörgen

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
christina_ Macpac i stockholmstrakten? Transportera 0
Sommarnatten Erfarenhet av macpac-ryggsäck? Transportera 0
MartinR Var köper man MacPac ryggsäckar? Transportera 6
nmr MacPac Transportera 9
Runner75 Macpac Transportera 4
sverastian Ryggsäck: macpac Transportera 6
resenaren macpac Transportera 0
Macpac Transportera 5

Liknande trådar

Vandra i stad och natur: Upptäck Merrell SpeedARC Matis för urban hiking

Vandring i staden – en ny livsstil Urban hiking handlar om att utforska staden till fots och upptäcka dess dolda pärlor. Det är en aktivitet som ...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg