Posten

Har nu väntat på en sovsäck från Roberts i Polen den kom till Sverige den 17/7 och har sedan dess vandrat runt och nu försvunnit. Det sista dom sa att den har lämnat Örebro sen har den försvunnit .
Skall bli intressant att se hur lång tid det tar innan den kommer eller hur lång tid det tar innan dom ersätter mig.


20 jul kl 05:16

Örebro, Passerat terminal



19 jul kl 15:27

Örebro, Sorterad



18 jul kl 10:44

Borlänge, Mottagaren ej anträffbar vid leverans. Försändelsen aviseras



18 jul kl 08:27

Borlänge, Lastad på bil, utkörning påbörjad



18 jul kl 07:32

Borlänge, Ankomst till distributionsterminal



18 jul kl 03:52

Örebro, Sorterad



17 jul kl 18:45

Malmö, Sorterad



17 jul kl 10:43

Malmö, Sorterad



17 jul kl 10:42

UPK Malmö, Posten har tagit emot försändelsen
 
posten

Ja den frågan har jag oxå ställt till posten och fått till svar att den måste sorteras igen !!!!!?????? Men har läst i tidningen att det är inte bara jag som har drabbas av att posten har vikarier som jobbar just nu. Personalen hos ombudet säger att det kom in fler än mig som skulle hämta paket som inte fanns? Dom hade gjort en avisering att paketet skulle vara hos ombudet men tji fick dom. Det värsta är deras nonchalans när man ringer och försöker att få ett svar av dom .
 
Hälften av världens befolkning är mer korkad än genomsnittet... (i alla fall om befolkningen består av ett jämnt antal individer - annars är det knappt...) Jag vet inte om det är till tröst, men kanske som förklaring?
 
posten

Det är väl skit samma om jag var hemma eller ej ! Det som är så djävla sjukt är ju att han aviserade att jag skulle kunna hämta det hos ombudet efter kl 16:00 ! När jag var dit så hade det gått tillbaks till Örebro förklara det du. Sen hade dom mitt mobilnr men dom kollade ju inte ens om jag var hemma. Det var ett program på tvn höromdan med gnällliga gamla kärringar, och dom sa att dom som kör ut paket står nog och passar på kunden så att dom ser när kunden går ut ,och då slipper dom besväret med att öppna dörrarna på bilen och lyfta ut paketet . Jag tror fan att så är det.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Broder Bob Stugvärd gick till posten i onödan Fjällvandring 2

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.