Periodare

Är det bara jag som är periodare?
Jag menar, hur funkar ni andra här på Utsidan?
Är ni inne alltid, vissa dagar och tider, eller är ni som mig (jag). Kommer och går.
Jag är en riktig periodare, plötsligt kan jag sitta timmar och läsa trådar om allt möjligt och strax efteråt kanske jag inte är inne på en månad eller två?

Hur gör djur (folk)?
:)
 
öringen; sa:
Skaffa ett riktigt kontorsråttejobb så är du snart uppe i rejält med inlägg... ligger du i kan du slå både mig, Nordesjö eller tillochmed Patric :)
Men om man har gått i pension då? Får maninte sitta och hänga vid datorn hela regndagarna då?
 
Zeeke; sa:
Men om man har gått i pension då? Får maninte sitta och hänga vid datorn hela regndagarna då?

Jodå det får du. Men du har ju alltid möjligheten att gå ut och göra något meningsfullt. i stackare som är inlåsta 8 timmar om dagen framför en dator smyger oss till utsidan då och då i tron att det inte ger några varningssignaler i företagets övervakning av webbtrafiken (till skillnad från andra typer av sajter som också har nakna bilder på däggdjur, men inte av lika många arter som här)
 
Almgren; sa:
Zeeke; sa:
Men om man har gått i pension då? Får maninte sitta och hänga vid datorn hela regndagarna då?

Jodå det får du. Men du har ju alltid möjligheten att gå ut och göra något meningsfullt. i stackare som är inlåsta 8 timmar om dagen framför en dator smyger oss till utsidan då och då i tron att det inte ger några varningssignaler i företagets övervakning av webbtrafiken (till skillnad från andra typer av sajter som också har nakna bilder på däggdjur, men inte av lika många arter som här)
Vilken idé jag fick. In med några lämpliga fotografier och ett par sexnoveller. Sedan blir utsidan spärrad i alla "barnspärrar" :), och företagskontroller. Endast för ledningsgruppen kommer det väl att stå på filerna :)
 
Zeeke; sa:
Vilken idé jag fick. In med några lämpliga fotografier och ett par sexnoveller. Sedan blir utsidan spärrad i alla "barnspärrar" :), och företagskontroller. Endast för ledningsgruppen kommer det väl att stå på filerna :)

Är det detta som på amerikanska kallas full frontal nudity:)

cpic414935fdcdd99_tn.jpg


Christian
 
öringen; sa:
Skaffa ett riktigt kontorsråttejobb så är du snart uppe i rejält med inlägg... ligger du i kan du slå både mig, Nordesjö eller tillochmed Patric :)

Det värsta är att jag ser mig som periodare. Men mina perioder kanske är kortare än andras :)
Eller så kommer jag helt enkelt inte till noll när jag svänger ditåt.
[Ändrat av Nordesjö 2006-12-15 kl 21:59]
 
öringen; sa:
Skaffa ett riktigt kontorsråttejobb så är du snart uppe i rejält med inlägg... ligger du i kan du slå både mig, Nordesjö eller tillochmed Patric :)


Ha-ha-ha... kul inlägg tycker jag.
Dock kan det vara på sin plats med ett varningens finger över vad man skriver på nätet.... :)

Annars kan det bli som för han som gnällde för sin chef över att hans tangentbord knirrade och lät "knirr.....knirr" Killen fick sparken direkt med motiveringen att tangentbordet skulle ha låtit: "knirrknirrknirrknirrknirrknirrknirr...."

;-))
 
Jag är periodare. Helt klart. Kanske beror på att man ibland är fullbokad. Antar att min besöksfrekvens kommer att sjunka under Februari då jag planerar att bygga om lastbilen.
/Janne
 
Är ny på detta forum, men av erfarenhet från andra sajter, vet jag att det brukar gå i perioder.

Dock måste jag säga att när jag väl hittade hit, så kändes det som om jag hittade "hem" ;)

Be careful out there /Joel
 
Periodare.
Kan glömma bort sidan i några veckor eller månader, men så sitter jag klistrad nästan varje dag i några veckor eller månader. Eller slinker in lite då och då.
Kan bli påmind av ett mail när någon gammal tråd tar fart igen.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.