Pennine outdoor!

nopp, tyvärr, men jag har beställt från polartec direkt en gång : )

De har webförsäljning på http://www.maldenmillsstore.com och man kan hitta en del billiga saker där. Problemet var att frakten blev rätt dyr. Köpte 1 m Polartec windbloc för 140:-/m och fick lika mycket till i frakt!

ska förresten precis dra igång ett projekt med fleecebyxor, -vantar och ett par goretexbyxor. Sy, sy, sy!!!

/m
 
Överdragsbyxor

Mikro; sa:
ska förresten precis dra igång ett projekt med fleecebyxor, -vantar och ett par goretexbyxor. Sy, sy, sy!!!

/m
Provade mina fleece överdragsbyxor för första gången härom dagen, då jag cyklade och det var rejält med minusgrader. Skulle ha valt ett vindtätt tyg. Det blir att lägga på ett vindtätt lager fram eller sy ett par nya i något vindtätt tyg. Välj en vindtät fleece så du inte gör samma misstag som undertecknad

byxa3_gif.gif


Håller just nu på fundera på vad nästa ”syprojekt” blir.

/Per


[Ändrat av Brune 2002-10-24 kl 16:11]
 
Inga problem

Jag har handlat från Pennine ett antal gånger och det har aldrig varit några som helst problem. Dessutom skickar dom gärna tygprover om du är osäker på vad du skall beställa.
/Thomas J
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Markus_A Byxtyg outdoor/jakt Gör det själv 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.