• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddelsäsongen har börjat i Gbg

Paddlade från Fiskebäck i söndags. Vindstilla havet, öppet och fint utanför Fiskebäck och söderut. Fikade och solade på Brustholmarna.

Tar gärna kortare (eller längre) turer under helgen, men tänkte även börja med kortare paddelturer efter jobbet igen nu när det börjar bli ljust på kvällarna.

Det blir en spontantur i em/kväll så nu kan det vara lite svårt att hinna med men kul om någon vill hänga på en tur någon annan gång. Skicka gärna ett meddelande så hör jag av mig.

//Sara
 
Paddlade från Fiskebäck i söndags. Vindstilla havet, öppet och fint utanför Fiskebäck och söderut. Fikade och solade på Brustholmarna.

Tar gärna kortare (eller längre) turer under helgen, men tänkte även börja med kortare paddelturer efter jobbet igen nu när det börjar bli ljust på kvällarna.

Det blir en spontantur i em/kväll så nu kan det vara lite svårt att hinna med men kul om någon vill hänga på en tur någon annan gång. Skicka gärna ett meddelande så hör jag av mig.

//Sara

Vintern(isläget) var segare än vanligt i år men har nu äntligen oxå kommit igång med paddlingen! Gjorde i tisdags min 5:e paddling för året! La i vid LSS hamnen Långedrag! Har kajaken på GKF men där ligger det väl is fortfarande nån vecka till!
Men hör gärna av dig om du vill ha paddelsällskap ;)
Ps bor i Partille

/Janne
 
Jag vill också hänga med ut ! (Även om skidorna fortfarande känns lite mer lockande, men snart är ju snön borta så...)

Imorn blir det årets andra paddeltur.

Ser fram emot en härlig paddelsäsong, ses på havet!
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.