• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddelsällskap i Halmstadområdet

Har precis upptäckt havskajak vid 37 års ålder!
Ngn som paddlar i trakterna kring Halmstad som är sugen på några turer?
Hör isåfall av er via mail:
mats@annavant.se
[Ändrat av matspe 2004-10-26 kl 17:00]
 
Var paddlar du i Halmstadtrakten?

Blir lite nyfiken eftersom jag lämnade min kajak i Blekinge efter sommarjobbet i skärgården, i tron att det inte är särskilt kul att paddla längs den sydhalländska kusten.

Jag har mer än gärna fel!!
 
Hej Zindy
jo klart, det är ju ingen skärgård iochförsig, men det finns en hel del guldställen ändå. Kusten norr upp mot Särdal- Steninge är väldigt fint med mycket små skär. Tylön. Steninge och norrut är också fint.
Möjlighet till vågsurf. Sandstränder är bra på det viset :)
Sjön Simlången samt Hjörneredssjöarna är väldigt fint.
Finns lite bilder på http://www.annavant.se
Så det blir attt hämta hem kajaken ifrån Blekinge för lite go vinterpaddling :)
/Mats
 
Halmstadstrakten

Hej, jag heter Hans Nilsson och paddlar så mycket som möjligt i vattnen kring Halmstad, mest i havet, gärna Särdal och norrut. Precis som du tydligen hör gärna av dig om du vill ha sällsakp, snart.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.