Paddelkompis i Örebro

Som ganska nyinflyttad till Örebro skulle det vara trevligt med någon att paddla med.

Jag trivs bäst med att paddla åar och sjöar, att ständigt bli förvånad över vad som finns runt nästa krök.
 
Kan du sluta dubbelposta? Inte bara en, utan flera gånger??? Du kommer inte att få fler svar, men däremot kommer du att väcka irritation!
 
Väcker min egen fråga igen, finns det någon som skulle vilja hänga med på en paddeltur längs Svartån Örebro.

Gå med i Örebro kanotförening och häng med på onsdagspaddlingar och andra turer föreningen gör. Det finns många att paddla med! Klubbhuset ligger precis nedanför slussen i Svartån. http://www7.idrottonline.se/OrebroKF-Kanot/Langfard/

Jag kan säkert hänga med på någon tur, antingen i morgon eller annan dag fram till torsdag.
 
Grinig?

Kan du sluta dubbelposta? Inte bara en, utan flera gånger??? Du kommer inte att få fler svar, men däremot kommer du att väcka irritation!

Grabben repeterade frågan efter ett år, om du inte kan acceptera det kan du väl låta bli att hacka på honom, eller låta bli läsa vad han skriver. Lite mer tolerans kan vi väl ha på utsidan. Go tur!
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.