• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

nyfiken på er med massa kottar!

är bara lite nyfiken på er vars namn man ofta ser i olika forum. Ni har en jäklans massa inlägg och oftast väldigt bra och intressanta åsikter, tips, erfarenheter och förslag. det är minst sagt inmponerande. men hur i allsin dar har ni tid att skriva och kolla så mycket på utsidan? jag menar, ni skall ju hinna med att vara ute i det fria också? och kanske jobba, rentav?

jag vet inte, är bara nyfiken. själv hinner man knappt läsa de nya inläggen förrän de är besvarade. de jag kan komma på just nu är väl kurt l, patrik b plus några till med minst 1000 inlägg.

sommarhälsningar

/glimmen
 
Haha...

Jag är inte särskillt aktiv här, eller har inte varit det särskillt länge, men ligger i endel andra forum. Och det är ju bara att svara med sånt man vet genom sunt förnuft och erfarenthet. Jag skriver över 10 inlägg / dag, inte just här, men ändå.
 
Re: Qalitetten

tigertamjaren; sa:
Nä jag menar bara!
Med den kvalitetsnivån kan man lätt slänga ur sig tillräckligt mycket skräp för att få en åthutning av högsta hönset!

;)

/ G

(med risk för att Malindo skall få vin på sin kvarn)

Nu ska du vara schnell Tigern, du vet vad Chrille sa igår, INTE sabba seriösa trådar.. De e så typiskt dig att vara så omogen..

:)
 
Tigern schnell, tigern schnell

Håller med föregående talarna med det ödmjuka tillägget att har man hållit på med friluftsliv i en massa olika former under många år har man en hel del att dela med sig av. Då går det fort att slänga ihop ett inlägg.

/G
 
jag kan säga att jag har datorn på 24/7, alltid 2 webbläsare uppe, en med utsidan o en med ett annat forum, i brist på annat kan man alltid hoppa in o se om nån skrivit något nytt intressant, om detta inte är fallet kan man leta upp nån gammal tråd o skämta lite i den :)
 
Hmm, en massa kottar?
Den dagen jag får flera kottar ska jag på allvar protestera mot genmanipulerad mat...
 
Mera kottar åt folket

Hmm, jag tillhör också dem som sitter mer framför datorn än jag egentligen vill erkänna (framför allt inte erkänna för min arbetsgivare...).

Men vad gör man inte för att få en massa kottar? Jag ser med spänd förväntan fram emot den dagen någon lyckas räkna ut vad vi ska ha kottarna till. Förslag?

Jens
 
Re: Re: Qalitetten

FJS90/91; sa:
tigertamjaren; sa:
Nä jag menar bara!
Med den kvalitetsnivån kan man lätt slänga ur sig tillräckligt mycket skräp för att få en åthutning av högsta hönset!

;)

/ G

(med risk för att Malindo skall få vin på sin kvarn)

Nu ska du vara schnell Tigern, du vet vad Chrille sa igår, INTE sabba seriösa trådar.. De e så typiskt dig att vara så omogen..

:)

Hehe, kolla in Tigerns hemsida så klarnar bilden...
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.