• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nybörjarklättrare i Örebro.

Hej!

Jag är jättesugen på att lära mig klättra.

Jag har provat på en gång för länge sen, det har bara inte blivit av att jag börjat, det har kännts så krånligt.

Vore kul att träffa nån i Örebrotrakten som också funderat på att börja.

Hör av dig!

Linda
 
hallå linda!

är dock inte bosatt vid örebro,men dock till höst så komemr jag att vara cirka 10 mil i från i vadstena där jag normalt sett pluggar...
och har planer på att dra mig upp mot örebro,har hört att ni ska ha fina möjligheter uppe vid risbergen eller vad det kallas/heter. . .
//max
 
hej Max.
Det verkar som du kan klättra du?

Jag har provat på en gång och är verkligen en "färsking". Har funderat flera år på att börja, men det känns alltid som om att man måste ha en kompis att börja med.

Men till hösten vill jag gärna börja.
Fast kanske inte så kul för dig om du kan att dras med en som inte kan :/


Linda
 
Sodalit; sa:
hej Max.
Det verkar som du kan klättra du?

Jag har provat på en gång och är verkligen en "färsking". Har funderat flera år på att börja, men det känns alltid som om att man måste ha en kompis att börja med.

Men till hösten vill jag gärna börja.
Fast kanske inte så kul för dig om du kan att dras med en som inte kan :/


Linda

nej fy,nu fick du mig o bli påmind om att mitt sommarlov snart är slut,för i min klass där dras jag med sk. "färskingar" varje dag gällade mycket saker =)

hat inga problem med att du inte klättrat mycket innan,absolut inte!

om du vill snacka mer så kan du höra av dig på:
Max_sverige@hotmail.com (MSN)
max.larsson.vg@wasadata.net

/max
 
Hej

Jag vill gärna hänga med om det finns tillfälle! Flyttar till Örebro nu i höst.

Jag har klättrat lite för några år sedan, dock i princip bara topprep. Iaf jag är en färsking!

Hör gärna av er om det finns möjlighet att hänga på!

//Lena lolsson79@hotmail.com 0705 434 862
 
Hej Linda

Hej !

Jag har klättrat sen i Feb.
Bor i örebro.
klättrar ca 3 gånger i veckan.
Har du börjat klättra ? Eller vill prova på ?

//L
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Memsy Naturtjejer, Örebro Tjejforum 0
j.piraten Örebro - hitta på aktivitet Tjejforum 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.