Ny Utflykt Lördagen den 28/7,kom med förslag på vart?

Hejsan alla gyttjediggare i Stockholmstrakten, då kommer vi att planera en ny utflykt den blir då den 28/7 med samling kl 10:30.

Vi har inte bestämt var vi cyklar, där tänkte jag att ni kommer med förslag. Ser gärna att start/mål ligger nära en pendeltågstation(1-2mil).

Hör av er, sprid ut festen alla är välkomna långsamma som snabba,korta som långa, vackra som fula,män som kvinna.Feta som tunna.

Pegeson- fet och långsam och man
[Ändrat av pegeson 2002-06-28 kl 12:03]
 
ja sa fel dag

det var ju fel dag jag nämde, det är 27/7 som jag skulle sagt. Men jag hoppas att ni inte blev för psyched
 
Re: ja sa fel dag

pegeson; sa:
det var ju fel dag jag nämde, det är 27/7 som jag skulle sagt. Men jag hoppas att ni inte blev för psyched

Håhå... Man skulle nästan kunna komma med något sarkastiskt inlägg, men det vore för enkelt :)

Jag tänkte strula till det änno mer... Finns det möjlighet att flytta det en vecka framåt eller bakåt? Vi är i Finland den helgen, och det vore grymt synd att missa den här utflykten med.

/Mattias
 
Vart ska vi?

OK, blir det något eller, jag kan tänka mig att leda en tur Järna - Södertälje - Vårsta(Tumba) - Tullinge c:a 5 mil. Går enkelt att avsluta tidigare på ovan nämda orter om man blir trött...

Men då måste vi vara i Järna kl 10:00 vilket innebär 9:15 från södra station. Jag måste vara hemma i hyfsad tid på lördag eftermiddag.

Har någon något annat förslag?

Till någon helg längre fram kan jag fixa något norr om stan (Järfälla) oxå... Sen ska det väl gå att skrapa ihop några mil kring Hellas någon gång.

mvh
Mattias Meldert
 
OK, det blir något i morgon, men vi blir inte så många så vi tänkte köra från Mölbo (Stationen efter Järna) istället, det blir en mil extra vilket gör att vi kanske inte orkar köra ända till Tullinge, men det går ju som sagt att korta av längs vägen.

Gör så här:
Tag pendeltåg från Stockholms central mot Södertälje centrum.

Det går från Stockholms central 9:12
och kommer till Södertälje hamn 9:48.

Vid Södertälje hamn byter du till anslutande pendeltåg mot Gnesta.
Det går från Södertälje hamn 9:51.

Du är framme vid Mölnbo 10:07.

Jag kliver på i Tullinge, ses vi inte där så ses vi säkert vid bytet i Södertälje hamn.

Ni som vill med kan ju ringa för säkerhets skull så vet jag hur många som kommer.
070-4291382

/Mattias Meldert
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.