• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Narkotikabrott

Hejsan, jag har under min ”ungdom” varit en av dom personerna som har brukat narkotika och även fått ett straffregister på det, detta va nu 4 år sedan och har varit helt utan de struntet sen dess, men här kommer min fråga som tynger mig väldigt mycket, varje gång jag fastnar i en nykterhetskontroll eller att polisen stoppar min bil så frågar alltid polisen om när jag senast brukade narkotika eller att dom tar in mig till stationen för ett eventuellt urinprov, fick i min dom att under 5 år så kommer detta synas i mitt straffregister, jag undrar då, efter dom 5 åren har gått, kommer polisen fortsätta se de när dom stannar mig för eventuellt nykterhetskontroll eller dyrligt, tacksam för svar som är relevanta! :)
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.