• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Mina Sportivas ramlar i bitar...............

Hej tjejer,

Mina sportiva (mirage?) har varit slitna i många år nu men nu orkar de inte längre - jag MÅSTE byta! Men till vad? Är visseligen nöjd med mina sportiva men det har säkert hänt en hel del sen jag köpte dom!

Har klättrat mest inomhus i Sverige men men det kommar att bli ganska blanda framöver.

Vad föreslår ni? Jag klättrar upp till 6+ och har storlek 34? Dom jag klättrar med är killar och har lite andra former på fötterna än jag har.........


Tacksam för svar!

Jes
 
Black Diamond

Hej Jessica!

Visst är det så att tjejer och killar har olika former på fötterna! Black Diamond har tagit fasta på det och gjort en "tjejsko". Tyvärr kommer jag inte ihåg vad den heter, men det är i alla fall en svart sko som brukar finnas på nästan alla klätteraffärer.

Jag har haft mina i ett par år nu och är jättenöjd! Nästa gång det blir dags att köpa nya kommer det att bli ett par likadana.

Lycka till!

/Karin *som också har små fötter*
 
Hej Jes,

på mina små tassar (36) sitter La Sportivas mythos som gjutna... Klättrar mest långa lättare multipitch-rutter, så vet inte om de i övrigt fyller dina önskemål, men bekväma är de!

hälsn My :)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ragwen89 Söker 18-årig vän att dela mina interessen med! Tjejforum 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.