• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Midsommar(ute i god tid) Västkust tjej tänkte dra iväg

Hej!
Jag vet att det låter tidigt men tiden går fort. Fundera på att göra något aktivt under middsommar, har väl inte kommit på något speciellt, men hyra kanot, vandra och stanna över på annan ort kunde var nåt? Samla ihop ett gäng och träffa nya bekantskaper, dela erfarenheter...låter det intressant? Själv har jag nämligen tröttnat på att det blir något spontant, varför inte ta tillfället till akt och träffa nya människor. Vi kan väl snacka ihop oss.
 
Det har visst varit några stycken nyfikna men ingen har svart, ni förväntar er kanske något konkret förslag. Tänkte att jag skulle kolla upp lite mer vad som finns. Själv besöker jag gärna skärgården och ser vad det finns för aktiviteter där.

Jag återkommer om du inte har något annat förslag.
 
Okej.
Jag har funderat och kollat lite så jag kan tänka mig att bo på vandrar hem vid t.ex. Götakanal
där man kan hyra kanot eller någon annan stanns där man kan hyra. På en del ställen finns det även vandrar leder, eller så kan man fiska.
Det finns ju flera vandrar hem i Sverige och det är många som har bokat upp sig inför midsommar så man får se till att bestämma sig snart.
 
Planering är inte min starka sida men att vara i naturen och ta det lungt låter som en god ide. Inga andra planer finnes ännu.

//LC
 
Vi är just nu 4 st som har snackat ihop oss, men vi har inte bestämt något än. Men det lutar kanske åt paddling, låter det som något?
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.