• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Linköpingsbor se hit!

Hej!

Finns det flera som mig i närheten?
Gillar att komma ut på olika små och stora äventyr, på egen hand eller tillsammans med min son på 8 år.

Dock skulle det vara roligt om vi var flera som kunde hitta på lite saker ihop.

Vandra en sväng på östgötaleden, canadensare på Rengen eller paddla i ST Anna.

Söker både tjejer och killar, med eller utan barn.

Hör gärna av er här eller direkt på mejl (par.zackrisson at home.se)!

Ha det bra! Zacke
 
pzac; sa:
Finns det flera som mig i närheten?
Gillar att komma ut på olika små och stora äventyr, på egen hand eller tillsammans med min son på 8 år.
Hmm... Jo...
Jag är egentligen Kirunabo, men jag bor sedan 9 år i Linköping. Tråkigt att du inte fått mer svar än detta på en vecka.
Närmaste större plan för mig är en tur till Sichuanprovinsen i september/oktober för en 6 000-m topp? Kan vara väl ambitiöst, men jag kan tänka mig turer i närområdet (eller varför inte i södra Norge, bara 6 timmars bilväg bort). Eller ännu mer jordnära kan fungera, jag tenderar dock vara en stressad friluftsmänniska då sammanhängande ledig tid från jobbet är en begränsad resurs. :( Synkronisering av aktiviteterna med min sambo är också en begränsande faktor.

Finns det tillräckligt med utsidanmedlemmar här för en grillkväll i Valla tro? ;)
 
Även jag har svårt att finna ledig tid när jag behöver den, men en sväng till Valla nån dag kan jag nog klara!
/Rilleman
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
hanja Nätdejtare!Se hit! Träffar 10

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.