• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Långvandring

Hej på er, söker en som har vandrad riktig lång, jag planerar arr vandra från Sverige till Indien, söker någon med tips på både utrustning och på erfarenhet kring diverse (visa, vaccin. längd o.s.v.) eventuell kompis, vill kalla det för pilgrimsfärd, att söka sig själv, vill göra det utan sponsorer och utan krav från andra.
Hör av er!
Namaste
Fred
 
långvandring

Qul ide!
Vilken väg hade du tänkt dig? (Det pågår ju en del "konflikter" längs tänkbara vägar) Har du läst Kropps cykelresa?

Go tur

Johan K.
 
Via Polen, Ukraina, Iran, Pakistan till Indien. Mellan Ukraine och Iran är jag inte så säker eftersom det är lite svårt med visum och en del konflikter.
Hälsningar
Fred
 
ska vi ta upp kontakten igjen

Hej på dig, hoppas du haft det bra, jag fortsätter med planeringen av min långvandring, fortfarande intresserad?
Hör av dig
Fredrik
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
zzeezz långvandring i Höst????? Reskompis 0
zzeezz "långvandring" 24/5 Reskompis 0
orca Vem hänger med på långvandring ? Reskompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.