Kvarglömd Jacka Klövsjö

Jag var i klövsjö och klättrade is helgen 29-30 januari och glömde min Goretex jacka av märket patagonia vid insteget till isrännan på högra fallen.
Om någon hittar jackan eller ska till Klövsjö skulle jag vara ytterst tacksam över att få tillbaks jackan.

/Jonas Franzén
 
Jacka

Jag ska till Klövsjö imorgon, hittar jag jackan tar jag med den tillbka. Bor i sthlm för övrigt.

Håll tummarna!
 
Sjyst.

Jag tror jag lämnade den vid den lilla "hyllan" till vänster om instegs-isfallet. Hoppas ni får en fin tur, isförhållandet var riktigt bra där förra helgen.

/Jonas
 
Ingen GT jacka

Tjena!

Måste dessvärre meddela att vi itne hittade din jacka. Vi kollade runt insteget och grävde runt i snön (det hade snöat en del) men ingen jacka tyvärr.

Och jo, isen var fin, ett rejält sjok av övre högra väggen hade kollapsat så en rektangel på typ 5*10 meter eller nåt sånt var puts weg. Bjöd på en del intressanta klättringsposer för det fåtal som var hugade att bridga ut genom det således formerade taket...
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.